رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور ارمنستان

ارمنستان در آن است
ارمنستان اين روزها به گزينه بسيار مناسبي براي سفر تبديل شده است و جايي است كه توانسته تاريخ، فرهنگ و آداب و رسوم خاص و جذاب، مردمي صميمي و مهربان، هواي عالي و دلپذير خود را به مسافران ارمنستان ارائه دهد. رو به روي دنياي زيبايي و شكوه. و البته تور ارمنستان يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي محسوب مي شود كه در تمام فصول سال برگزار مي شود. از همه مهمتر در بين تورهاي خارجي، تور ارمنستان مقرون به صرفه تر است و مي توانيد به صورت زميني و هوايي به ارمنستان سفر كنيد.
تور ارتش
ضمناً براي رفتن به ارمنستان نيازي به ويزا نداريد و تنها با پاسپورت معتبر مي توانيد به ارمنستان سفر كنيد. خوشبختانه اين امر باعث مي شود تا در هر زماني از سال آخرين سفر به ارمنستان را براي اين منظور ترتيب دهيم. تورهاي زميني و هوايي ارمنستان هر روز هفته از گروه مسافرتي رامين گشت با متنوع ترين روش ها به شما ارائه مي شود تا با توجه به بودجه و سليقه خود بهترين گزينه را انتخاب كنيد.
تور ارمنستان يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي آژانس مسافرتي رامين قوش مي باشد كه به دلايل مختلف در ليست تورهاي خارجي ارزان قيمت قرار مي گيرد. علاوه بر اين، اين جغرافياي منحصر به فرد مرز به مرز و همسايگي كوچك ايران، سفر به ارمنستان را با تورهاي زميني به ارمنستان و هوايي به ارمنستان را آسان مي كند. از طرفي ارمنستان براي سفرهاي توريستي به اين كشور نيازي به ويزا ندارد، بنابراين سفرهاي لحظه آخري به ارمنستان يك سفر تابستاني پرطرفدار و تورهاي ارزان ارمنستان يكي از پرطرفدارترين سفرها هستند. فصل هاي زمستان
تور ارمنستان
آيا براي سفر به ارمنستان به ويزا نياز داريد؟
در گذشته افرادي كه مي خواستند به ارمنستان سفر كنند بايد ويزاي آن كشور را مي گرفتند. اما خوشبختانه از سال 2015 هر دو كشور ايران و ارمنستان براي بهبود روابط متقابل و توسعه صنعت گردشگري قراردادي امضا كردند كه بر اساس آن شهروندان اين دو كشور مي توانند بدون اخذ ويزا براي سفرهاي توريستي به كشورهاي ديگر سفر كنند. البته حداكثر اقامت شما در كشور مقصد 90 روز است و پاسپورت شما بايد حداقل 6 ماه پس از ورود به ارمنستان اعتبار داشته باشد.
گردشگري هوايي در ارمنستان
تور ارمنستان به دو صورت ارمنستان و تور ارمنستان زميني برگزار مي شود كه در نتيجه امكان رسيدن به ارمنستان با هواپيما، قطار، اتوبوس و ماشين شخصي شما فراهم مي شود. اما بدون شك بهترين و آسان ترين راه براي سفر به ارمنستان استفاده از سفر هوايي ارمنستان است. پرواز مستقيم تهران به ايروان توسط چندين ايرلاين معروف انجام مي شود و شركت هواپيمايي ماهان با ميانگين 5 پرواز در هفته بيشترين سهم را در بين ايرلاين ها دارد.
گشت و گذار در ايروان
توجه داشته باشيد كه پروازهاي ارمنستان معمولا صبح زود از فرودگاه بين المللي امام خميني به سمت فرودگاه ايروان انجام مي شود. اما بهترين پروازهاي ارمنستان در تور هوايي ارمنستان، پروازهاي مستقيم هفتگي تهران به ايروان توسط خطوط هوايي ارمنستان، هواپيمايي آزمون و هواپيمايي ماهان است. شركت هواپيمايي ماهان در اكثر اوقات هفته 5 پرواز، هواپيمايي آزمون 4 پرواز و ارمنستان ايرويز 2 پرواز در هفته دارند.
تور ارمنستان
سفر زميني به ارمنستان مسير طولاني تري دارد و البته چشم انداز زيباي ايروان; از آنجايي كه ارمنستان همسايه كشورمان است و با اين كشور مرز زميني مشتركي دارد، تورهاي ارمنستان به صورت زميني، اتوبوس، قطار و حتي خودروهاي شخصي برگزار مي شود، گزينه هاي متنوعي در اختيار شماست. همچنين توجه داشته باشيد كه براي رفتن به ارمنستان با خودروي شخصي بايد گواهينامه بين المللي داشته باشيد و به مرز نوردوز برويد.
تور ارزان ارمنستان
طبق روش سفر زميني ارمنستان با اتوبوس، در بيشتر روزهاي سال از ترمينال آزادي به سمت ايروان حركت مي كنند و پس از 24 ساعت به اين شهر مي رسند. شما همچنين مي توانيد با قطار به ايروان، پايتخت ارمنستان برويد، اما بسيار دشوار است. براي سفر با قطار در ارمنستان به صورت زميني بايد به ايستگاه ژولفا رفته و از وسايل نقليه مخصوص براي رسيدن به ايروان ارمنستان استفاده كنيد. در تور زميني ارمنستان زمان بيشتري را در جاده خواهيد گذراند و رسيدن به اين كشور يك روز طول مي كشد. بنابراين تور زميني ارمنستان براي افرادي كه زمان كمي براي سفر دارند و يا علاقه اي به پروازهاي طولاني ندارند و به راحتي خسته مي شوند گزينه مناسبي نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۳:۳۴ توسط:رامين گشت موضوع:

تور آذربايجان

درباره سفر به آذربايجان
آذربايجان همسايه شمالي ايران است كه مكان هاي طبيعي و تاريخي هر ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. در سال هاي اخير، آذربايجان در صنعت گردشگري رشد قابل توجهي داشته است و راحتي و خدمات پرواز در آذربايجان را بهبود بخشيده است. اين تحولات را بايد يكي از دلايل افزايش ورود گردشگران از سراسر جهان برشمرد و اينكه گردشگري آذربايجان در واقع يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري براي مردم ايران است. همچنين رزرو پروازهاي ارزان به آذربايجان نيز به اين علاقه دامن زده است.
توجه داشته باشيد كه تورهاي آذربايجان بر اساس شرايط و امكاناتي كه مسافران ارائه مي دهند كاملا با يكديگر متفاوت هستند، انتخاب اين گزينه ها بستگي به معيارهاي مورد نظر گردشگران دارد. اما چيزي كه در مورد اين تورها خاص است، استفاده از خدمات هتل در نزديكي ساحل است! پس اگر قيمت تور آذربايجان برايتان اهميت چنداني ندارد، توري را انتخاب كنيد كه نزديك به ساحل، مراكز خريد و جاذبه هاي گردشگري باكو و ديگر اقامتگاه هاي آذربايجان باشد و اگر به دنبال يك تور ارزان در اطراف آذربايجان هستيد. انجام مي دهند . ; تور لحظه آخري آذربايجان بهترين گزينه براي شماست.
سفر به آذربايجان.
يكي ديگر از مزيت هاي سفر به آذربايجان امكان سفر زميني به اين كشور است.هزينه سفر به آذربايجان قطعا ارزانتر از سفر هوايي به آذربايجان و همچنين سفر زميني است كه تعداد آنها كمتر نيست؛ پروازهاي منظم به فرودگاه هاي آذربايجان از شهرها و شهرهاي بزرگ شمال ايران انجام مي شود. اين پروازها با بهترين ايرلاين هاي داخلي و خارجي تهيه مي شود
مهمترين شهرهاي توريستي آذربايجان كدامند؟
باكو: باكو پايتخت و مهم ترين شهر آذربايجان است كه پرجمعيت ترين شهر آذربايجان نيز مي باشد. باكو شهري زيبا در منطقه قفقاز است كه طرفداران زيادي دارد. اين شهر با آب و هواي مشابه شهرهاي شمالي ايران در حاشيه درياي خزر واقع شده است.
نخجوان: نخجوان يكي از شهرهاي مهم و معروف آذربايجان است كه در طول تاريخ و دوره هاي مختلف حكومت وقايع بسياري را پشت سر گذاشته است و نخجوان شهري پر از شاعران، هنرمندان، قهرمانان و دلاوراني است كه مردمان، اسطوره ها به هم نزديكند. گوش ها بين مردم رد و بدل مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۲۴ توسط:رامين گشت موضوع:

تور روسيه

درباره مسابقات روسيه
روسيه بزرگترين كشور جهان است، به اين معني كه در سفر به روسيه چيزهايي براي ديدن يا انجام دادن اينجا خالي نخواهيد كرد! توصيه مي كنيم با ما در آژانس رامين گشت همراه باشيد، زيرا نه تنها از مكان هاي اصلي مسكو و سن پترزبورگ ديدن خواهيد كرد. در عوض، فراتر از اين دو شهر خواهيد رفت تا مناطق قديمي و دنج روسيه در روستاهاي پتروزاوودسك و جزيره كيژي يا مجموعه شهرهاي باستاني به نام حلقه طلايي را از نزديك ببينيد و مكان هاي شگفت انگيزي مانند دره مرمر را كشف كنيد. ملي راسكلا. . پاركش كن
سفر به روسيه
هر آنچه كه مي خواهيد و مي خواهيد تجربه كنيد، مي توانيد آن را در رزرواسيون سفر روسيه پيدا كنيد. به عنوان مثال مركز مادر روسيه، شهر زيباي مسكو مكاني اسرارآميز و جادويي پر از آسمان خراش هاي زيبا است و مسكو به شما گردشگران پيشنهاد مي دهد. ورود به مسكو يك اثر گردباد دارد. تور خود را با قدم زدن در پارك گوركي و كليساي جامع سنت باسيل آغاز مي كنيد، سپس براي نوشيدني و گذراندن اوقاتي خوش از عمارت قديمي اشرافي كافه پوشكين ديدن خواهيد كرد. يكي ديگر از شهرهاي اين كشور پهناور، سنت پترزبورگ است كه داراي چندين موزه عالي و مجموعه هاي هنري بي نظير است.
حال سوالي كه مي توانيد از خود بپرسيد شرايط اخذ ويزاي روسيه است زيرا ويزاي توريستي روسيه هم به صورت تورهاي گروهي كشور گرفته مي شود و هم موفق به دريافت ويزاي انفرادي روسيه خواهيد شد. براي درخواست ويزاي روسيه به مداركي مانند بليط پرواز رفت و برگشت تاييد شده، رسيد هتل تاييد شده، 2 عكس 3*4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ويزاي روسيه نياز داريد. پاسخ درخواست ويزاي توريستي روسيه تقريباً 7 روز كاري پس از ارسال درخواست براي شما صادر مي شود و اعتبار ويزا 30 روز پس از صدور است.
تور ارزان روسيه
بهترين هتل هاي مسافرتي روسيه كدامند؟
مسكو، مسكو
شهر مسكو پايتخت روسيه و مهمترين شهر اين كشور است و تنها دليل محبوبيت مسكو اهميت سياسي و اقتصادي آن نيست!! علاوه بر اين، اين شهر مركز فرهنگ، هنر و سمفوني هاي ناب روسيه محسوب مي شود. گنبدهاي رنگارنگ St. كليساي جامع ريحان در مسكو، كاخ معروف كرملين و ميدان سرخ برخي از نقاط محبوب گردشگري هستند.
سن پترزبورگ سن پترزبورگ
سن پترزبورگ يا شهر پترزبورگ اولين پايتخت تاريخي تزارهاي روسيه بود. سنت پترزبورگ در واقع در قلمرو فدرال روسيه، استان لنينگراد (لنينگراد) واقع شده است و در بين بسياري از گردشگران جهان، اين شهر به عنوان زيباترين شهر روسيه شناخته شده است و از جاذبه هاي معروف اين شهر مي توان : موزه ارميتاژ، كشتي كروز يادداشت درياچه بايكال، موزه هنر و تئاتر روسيه، بازديد از كلبه پيتر كبير، كاخ پتروف و بسياري از جاذبه هاي ديگر.
تور سنت پترزبورگ
كازان يا كازان، روسيه كازان
منطقه كازان به ولگا استانبول نيز معروف است. شهر كازان با فرهنگ آسيايي و اروپايي مورد علاقه امپراتوران روسيه بود و به همين دليل اين شهر را سومين پايتخت روسيه مي نامند. كازان در محل تلاقي دو رودخانه مهم روسيه ولگا و كازانكا قرار دارد و به عنوان يكي از بخش هاي اروپايي روسيه شناخته مي شود. از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري شهر كازان مي توان به: كاخ كرملين كازان، مسجد كول شريف، خيابان باومان، كليساي كازان و ... اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۳:۰۲ توسط:رامين گشت موضوع:

تور مالديو

درباره تور مالديو
مالديو كشوري جزيره اي در اقيانوس هند و جنوب غربي هند است و پايتخت آن ماله است. جمعيت اين كشور حدود 515 هزار نفر و واحد پول آن روفيا مالديو است. زبان رسمي كشور ديوهي و دين رسمي كشور اسلام است و انجام ساير اديان در ملاء عام ممنوع است. قابل تعقيب مالديو از نظر جمعيت و مساحت كوچكترين كشور قاره آسيا محسوب مي شود و زمين اين كشور حدود 1.5 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و به همين دليل پست ترين كشور جهان نيز ناميده مي شود.
تور مالديو
جزاير مالديو هميشه يكي از محبوب ترين و جذاب ترين مقاصد براي غواصان بوده و ايستگاه هاي غواصي زيادي در اين جزاير وجود دارد. برخي از جاذبه هاي زيبا و زيباي مالديو عبارتند از: جزيره آليماتا، مسجد بزرگ زيبا (سلطان محمد)، بناي يادبود سونامي، موزه ملي مالديو، مسجد هوكورو ميسكي، ريف مانتا،... همچنين مالديو يكي از رمانتيك ترين مكان هاست. براي زوج هاي جواني كه به دنبال مقصد ماه عسل هستند. مالديو متشكل از 1192 جزيره مرجاني در سواحل جنوب غربي هند است كه محل زندگي 200 نفر بومي و 100 نفر از آنها به گردشگري اختصاص دارد.
تور مالديو يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي آژانس مسافرتي رامين گشت است كه بنا به دلايلي يكي از سفرهاي لوكس خارج از كشور محسوب مي شود. علاوه بر اين، جغرافياي فوق‌العاده اين كشور و زيبايي منعكس شده و بكر جزاير، آن را به يكي از شلوغ‌ترين مقاصد ساحلي جهان در سال‌هاي اخير تبديل كرده است. از طرفي عدم وجود ويزاي مالديو براي سفر به اين مقاصد باعث شده تا تورهاي لحظه آخري مالديو به يكي از پرطرفدارترين تورهاي تابستاني و تورهاي ارزان مالديو به يكي از پرطرفدارترين تورها تبديل شوند. در زمستان امسال
سفر رام به مالديو
شرايط ويزا و مدارك مورد نياز براي سفر به مالديو
قبل از سفر به مالديو نيازي به درخواست ويزا نيست و مهم نيست كه از كدام كشور پاسپورت داريد. به طور معمول ويزاي فرودگاه مالديو براي شما صادر مي شود و زماني كه به فرودگاه مالديو رسيديد، فرم ويزا را در فرودگاه پر مي كنيد و ويزاي فرودگاه مالديو را در پاسپورت خود مهر مي كنيد. تنها مداركي كه براي سفر به مالديو لازم است پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، كوپن رزرو اتاق در يكي از هتل هاي مالديو با تاريخ ورود و خروج است. حداكثر اقامت در مالديو 30 روز است و بهتر است براي سفر با تور مالديو تور مورد نظر را از رامين گشت خريداري كنيد تا نگران رزرو هتل، بليط هواپيما مالديو، ويزا و حمل و نقل و غيره نباشيد. در مالديو كالا دريافت نكنيد.
ويزاي مالديو بگيريد
تور هوايي مالديو
نكته تور هوايي اين است كه شما از طريق تور مسافرتي رامين گشت كه خدماتي مانند بليط هواپيما و رزرو هتل را ارائه مي دهد به تور مالديو هوايي خواهيد رفت و اگر قبلا سفر كرده ايد مي دانيد كه خدمات مسافرتي هوايي در اين راستا مي باشد. به عنوان يك بسته پيچيده يا كامل كه شامل خدماتي مانند رزرو هواپيما، خدمات اقامتي و هتل، گشت و گذار و غيره است، تعريف مي شوند. ما در آژانس رامين گشت با ارائه بسته هاي مسافرتي متنوع و قيمت هاي مقرون به صرفه در طيف هاي مختلف تلاش مي كنيم تا ميزباني مناسب براي يك روز فراموش نشدني از سفر هوايي شما به مالديو باشيم.
در زير لازم است بدانيد كه هيچ پرواز مستقيمي از ايران براي تورهاي مالديو وجود ندارد، اما تورهاي مالديو در تمام طول سال با پروازهاي غيرمستقيم معتبر و برجسته در سراسر جهان از جمله: خطوط هوايي اتحاد - امارات - قطر - تركي - ايرفلوت - فلاي دبي در دسترس هستند. - عمان اير يك پرواز يك توقف به ماله ارائه مي دهد.
تور پوكو مالديو
ارزان و بهترين تور مالديو
قبل از هر چيز توجه داشته باشيد كه فصل كم توريستي در مالديو از ارديبهشت شروع مي شود و تا اكتبر ادامه دارد كه بسته به آب و هوا بهترين زمان براي يك سفر مقرون به صرفه و اقتصادي به مالديو است. اگر به دنبال سفر لحظه آخري و ارزان به مالديو هستيد، مي توانيد اين زمان از سفر خود را انتخاب كنيد. همچنين فصل كم گردشگري در مالديو يا مالديو از ارديبهشت آغاز مي شود اما قيمت سفر در مالديو بر خلاف فصل پربازديد بسيار مناسب خواهد بود.
در اين مواقع است كه شاهد بارش باران هاي موسمي در مالديو هستيم و اگر در اوج باران هاي موسمي سفري به مالديو رزرو كنيد يا بخريد، مي توانيد از غواصي، موج سواري و ساير گشت هاي دريايي لذت ببريد. پس از آن لذت ببريد، اگر به دنبال سفر لحظه آخري مالديو يا معاملات سفر به مالديو هستيد، بايد پايان فصل شلوغ سفر مالديو را براي سفر به اين كشور انتخاب كنيد كه در اين مدت قيمت هاي سفر ارزان تر است و شامل معاملات لحظه آخري مي شود. قيمت ارز.
تعطيلات لحظه آخري مالديو
در نهايت يك عامل مهم در ارائه تور لحظه آخري مالديو وجود بليط چارتر در مسير تور مالديو است كه ارتباط مستقيمي با استقبال مردم و گردشگران دارد و به همين دليل عموما تورهاي لحظه آخري مالديو هستند. در اكثر فصول سال موجود است. پيشنهاد تور لحظه آخري براي مسيرهاي مختلف متفاوت است. اگر مي دانيد كدام قسمت از سفر هزينه بيشتري دارد، مي توانيد آن را به راحتي و فقط هوشمندانه مديريت كنيد و تورهاي ارزان مالديو را انتخاب كنيد و از سفري مقرون به صرفه لذت ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۰:۳۹ توسط:رامين گشت موضوع:

تور امارات

درباره بازديد از امارات
امارات متحده عربي به عنوان نماد توسعه در ميان كشورهاي خاورميانه و حتي آسيا، حرف هاي زيادي براي گفتن دارد، بنابراين در اين كشور زيبا و منحصر به فرد مي توانيد لوكس ترين و گران ترين تفريحات جديد و مدرن مرتبط با گردشگري را پيدا كنيد. صنعت. انتخاب تورهاي امارات متحده عربي ديده شده و با تجربه. معمولا بيشتر تورهاي اين كشور در شهرهايي مانند دبي و ابوظبي برگزار مي شود كه با توجه به رونق بيشتر صنعت گردشگري در دبي، تعداد تورهاي اين شهر نسبت به شهرهاي ديگر امارات متحده عربي بيشتر است. با قدم زدن در امارات متحده عربي، خود را در ميان آسمان خراش هايي خواهيد ديد كه احتمالا در سال هاي اخير نام آن ها را نشنيده ايد.
تور امارات
علاوه بر اين، امروزه جداي از آسمان خراش هاي معروف كشور، به صنعت گردشگري و زيرساخت هاي آن نيز توجه مي شود كه عبارتند از: ساخت هتل هاي 5 ستاره بسيار مجلل و مدرن، ورزش هاي آبي و ساختمان هاي جالب و منحصر به فرد. شيخ. مسجد زايد موزه لوور ابوظبي، موزه هنر شارجه، جزيره نخل جميرا و مدينه جميرا (ونيز دبي) نقش برجسته و مهمي در جذب گردشگر داشته اند. از آنجايي كه امارات يكي از مقاصد گران و پرطرفدار است، بايد بگوييم كه نگران قيمت سفر امارات نباشيد، رامين گشت در طول سال تورهاي مختلفي به شهرهاي توريستي امارات از جمله تورهاي بسيار مقرون به صرفه برگزار مي كند. كيفيت خدمات و قيمت. نكته مهم اينكه ما در آژانس مسافرتي رامين گوش ارزانترين تورهاي دبي و تورهاي تهران به امارات را همراه با اقامت در هتل هاي 3، 4 و 5 ستاره با بهترين امكانات و كيفيت بالا ارائه مي دهيم.
سفر امارات
شرايط اخذ ويزاي امارات چيست؟
ويزاي امارات به صورت الكترونيكي با اسپانسر (ايرلاين، شركت و ...) صادر مي شود. در حال حاضر تمامي ويزاهاي دبي به مدت 14 روز براي متقاضيان صادر مي شود. قيمت درخواست ويزاي امارات 275 درهم مي باشد اما لازم به ذكر است كه اكثر آژانس هاي ويزاي دبي طبق مقررات سفارت اين كشور در قالب تورهاي گروهي فعاليت مي كنند. براي درخواست ويزاي امارات بايد بليط برگشت، رسيد هتل، كپي پشت و صفحه اول كارت ملي، كپي تمام صفحات شناسنامه و فرم درخواست ويزاي امارات را به سفارت ارسال كنيد. . نمايندگان اين كشور و آنها در عرض 3 روز كاري به درخواست ويزاي امارات شما پاسخ خواهند داد.
اخذ ويزاي توريستي امارات متحده عربي
سفر هوايي امارات متحده عربي
پيشنهاد ما براي تجربه سفري امن و راحت در امارات اين است كه تورهاي هوايي امارات را انتخاب كنيد كه پس از يك سفر كوتاه 2 ساعته، شما را به فرودگاه بين المللي دبي، شارجه يا ... مي رساند. لازم است بدانيد كه پروازهاي امارات توسط چندين شركت هواپيمايي داخلي و خارجي با فرودگاه هاي بين المللي انجام مي شود. بيشتر پروازهاي اين كشور توسط خطوط هوايي امارات، ايران اير و ماهان انجام مي شود اما به طور كلي و بيشتر پروازهاي ايران به امارات در 2 جهت دبي و شارجه انجام مي شود كه البته شارجه سهم بسيار كمي از اين پروازها دارد. . در زير برنامه پرواز ايرلاين هاي مختلف آمده است:
خطوط هوايي امارات روزانه 4 پرواز در ساعت هاي 4:25، 11، 18:35 و آخرين پرواز در ساعت 23:55 به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم انجام مي دهد.
ايران اير نيز همه روزه در ساعات 07:00 و 18:25 روزهاي جمعه به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم پرواز دارد.
هواپيمايي ماهان همه روزه در ساعت 8 صبح و 18:15 به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم پرواز دارد.
براي سفر به شارجه در روزهاي شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 14:30 به وقت ايران با پروازهاي هواپيمايي امارات و پروازهاي اير عربيا يا فلاي دبي و فرود در فرودگاه بين المللي شارجه.
تورو امارات
همچنين ساير ايرلاين ها مانند قشم اير، زاگرس، فلاي دبي و ... پروازهايي به مقصد امارات دارند كه براي اطلاعات بيشتر مي توانيد در صفحه اصلي سايت رامين گشت از ايرلاين ها و برنامه پرواز آنها مطلع شويد. . سپس يكي از معيارهاي مهم در قيمت بليط هواپيما امارات، ايرلاين هاي ارائه دهنده بليط هواپيما هستند كه در ارائه خدمات خاصي با يكديگر كاملا متفاوت هستند. اين تفاوت ها اغلب در كلاس هاي پروازي مختلف ديده مي شود و منجر به تفاوت هاي قابل توجهي در قيمت بليط هواپيما امارات مي شود. بنابراين توصيه مي كنيم هنگام رزرو آنلاين بليط هواپيما به مقصد دبي يا پايتخت اين كشور به برند ايرلاين ارائه دهنده بليط و نوع كلاس پروازي (تجاري يا اقتصادي) توجه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۰۰ توسط:رامين گشت موضوع:

تور تايلند

درباره سفر به تايلند
سفر به تايلند سفر به برخي از قديمي ترين، زيباترين و رويايي ترين مكان هاي توريستي جهان است كه مطمئنا شما را تحت تاثير قرار مي دهد و در سال هاي اخير هزاران گردشگر از سراسر جهان از معروف ترين جزاير جهان ديدن كرده اند. آب و هواي گرمسيري . . شهرهاي بزرگ، ساحلي و توريستي و از همه مهمتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تايلند سفر مي كنند. وقتي تايلند را با ديگر كشورهاي جنوب شرقي آسيا مقايسه مي كنيم، جالب است بدانيد كه اين كشور از نظر گردشگري و جاذبه هاي ساحلي جذاب يكي از بهترين و محبوب ترين كشورهاي آسيايي است. زيرا بسياري از مردم متنوع ترين معابد و صدف ها و ستايش خاص اين سرزمين را شنيده اند و هر گردشگري اين تجربه هاي هيجان انگيز را دوست دارد.
تور تايلند
لازم است بدانيد كه تايلند در بيشتر مواقع سال آب و هواي معتدلي دارد. اما بهترين زمان براي سفر به تايلند و لذت بردن از تفريحات آبي مفرح، پاييز و زمستان است. سواحل تايلند در فصل بهار و تابستان به دليل بارندگي ها خالي از سكنه هستند، اما بزرگترين جشنواره هاي خريد تايلند و نرخ تورهاي مناسب اين فصل ها را در بين مسافران محبوب كرده است.
خوشبختانه آژانس رامين گشت متنوع ترين تورهاي تايلند (بانكوك، پاتايا و پوكت) و تورهاي ارزان تايلند را ارائه كرده است تا بتوانيد با كمترين هزينه تور از اكثر پكيج مسافرتي انتخابي خود لذت ببريد. رامين گشت قيمت هاي متفاوتي را براي تور تايلند در نظر گرفته است تا بتوانيد با توجه به سليقه و بودجه خود بهترين تور را انتخاب كنيد. در ضمن آژانس رامين گشت مجري تخصصي و مستقيم تورهاي تايلند (بانكوك، پاتايا و پوكت) مي باشد و به همين دليل مي توانيد مطمئن باشيد كه با هزينه اي مقرون به صرفه به تايلند سفر خواهيد كرد.
تور تايلند
شرايط اخذ ويزاي تايلند چيست؟
براي گرفتن ويزاي توريستي تايلند نيازي نيست مراحل سختي را طي كنيد! براي دريافت ويزاي تايلند بايد موجودي حساب ۱ ماهه آخر حساب خود را ارائه دهيد و ويزاي تايلند نيازي به توان مالي ندارد، فقط موجودي حساب در موجودي حساب كافي است. دريافت ويزاي تايلند حدود 3 روز كاري زمان مي برد و مدارك مورد نياز براي ويزاي تايلند پاسپورت با اعتبار 7 ماهه، 2 قطعه عكس رنگي 3*4، كپي كارت ملي و شناسنامه (همه صفحات)، واچر هتل، بليط رفت و برگشت و تايلند مي باشد. فرم درخواست ويزا
انواع تور تايلند
توريسم بانكوك تايلند
بانكوك، پايتخت پر جنب و جوش و شلوغ تايلند كه به شهر فرشتگان شهرت دارد، به خاطر كاخ هاي مختلف و معابد زيبا، بوداهاي غول پيكر و بازارهاي شناور شهرت جهاني يافته است. چه براي تجارت و چه براي تفريح و گشت و گذار به بانكوك مي رويد، مكان هاي مختلفي براي سفر يا اقامت و لذت بردن از سفر وجود دارد. در سفر به بانكوك، خوب است از قبل بدانيد كه كدام بخش از شهر بيشتر مورد توجه شما قرار مي گيرد يا دوست داريد از كدام سرگرمي بهترين استفاده را از زمان سفر خود ببريد.
تور بانكوك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۷:۰۷ توسط:رامين گشت موضوع:

تور گرجستان

هيچ كشوري جز گرجستان نيست، سرزمين قدمت شگفت انگيز، زندگي شبانه هيجان انگيز، مناظر زيبا و زيبا، مطمئنا ماجراجويي جالب در بالكن اروپا با تور گرجستان يك اتفاق مفرح است كه همه دوستداران سفر همزمان عاشق آن هستند. بايد تلاش كنيد و لذت و هيجان ايجاد شده را تجربه كنيد كه در سفر به گرجستان امكان پذير است در سال هاي اخير سفر به گرجستان هميشه پرطرفدارترين سفر يك گردشگر ايراني بوده است و اكثر علاقه مندان به سفرهاي خارجي به طور كلي حداقل يك بار به گرجستان سفر كرده اند.
تور گرجستان
گرجستان علاوه بر طبيعت زيبا و جاذبه هاي شگفت انگيز، نزديكي به ايران، مسافت كوتاه و زمان پرواز، آب و هواي خوب و مطبوع، هزينه پايين اين مقصد نسبت به ساير مقاصد خارجي و نداشتن نياز به ويزا به محبوبيت آن كمك كرده است. تور گرجستان در ايران. تفليس پايتخت گرجستان با تاريخي غني است و امروزه به دليل وجود بناهاي تاريخي، كليساهاي باشكوه و تفريحات، همواره به يكي از محبوب ترين مقاصد سفر تبديل شده است. تور تفليس و تور گرجستان در گستره وسيعي طرفداران خاص خود را دارد نه تنها به دليل جاذبه هاي فراوان، بلكه به دليل اينكه قيمت تور گرجستان بسيار مناسب است و يكي از ارزان ترين تورهاي گرجستان است.
خالي از لطف نيست بدانيد كه گرجستان بيشترين تعداد كليساهاي تاريخي ثبت شده در يونسكو را دارد و به دليل تفريحات و جاذبه هاي تاريخي گرجستان، اين كشور از محبوبيت قابل توجهي در بين گردشگران برخوردار بوده و از ويژگي هايي مانند عدم نياز به ويزاي گرجستان و تورهاي گردشگري برخوردار است. سقوط تفليس باعث شده است كه درصد زيادي از گردشگران ايراني باشند. در ضمن قبل از خريد يك سفر ارزان به گرجستان بهتر است اطلاعات مهمي در مورد سفر داشته باشيد تا بتوانيد با چشماني باز و اطلاعات كافي سفر كنيد و در طول سفر و سفر در گرجستان گم نشويد.
رامين به گرجستان سفر كرد
در هواي گرجستان سوار شويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۷:۵۰ توسط:رامين گشت موضوع:

تور گرجستان آبان

 

ليست هتل ها و قيمت ها

 
فرودگاه مبدا :فرودگاه امام خميني
فرودگاه مقصد :تفليس
ايرلاين رفت :
ايرلاين برگشت :
بار مجاز :30 كيلو
مدت اقامت :روز و شب
قيمت از :تومان

مدارك و خدمات

 
مدارك مورد نياز

· گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۶:۴۹ توسط:رامين گشت موضوع:

تور گرجستان پاييز

 

ليست هتل ها و قيمت ها

hotel
B.Bبا صبحانه

هتل polo Tbilisi

021-41509
دو تخته5,990,000 تومان
يك تخته6,600,000 تومان
كودك بدون تخت5,290,000 تومان
كودك با تخت5,990,000 تومان
hotel
B.Bبا صبحانه

هتل mika tbilisi

021-41509
دو تخته6,140,000 تومان
يك تخته6,900,000 تومان
كودك بدون تخت5,290,000 تومان
كودك با تخت5,880,000 تومان

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۴۷ توسط:رامين گشت موضوع:

تور ترابزون و باتومي

 

ليست هتل ها و قيمت ها

hotel

B.Bبا صبحانه

هتل andalouse suite trabezon

021-41509

دو تخته6,990,000 تومان

 

يك تخته11,590,000 تومان

 

كودك بدون تخت3,990,000 تومان

 

كودك با تخت6,990,000 تومان

فرودگاه مبدا :فرودگاه امام خميني

فرودگاه مقصد :فرودگاه ترابزون

ايرلاين رفت :اتوبوس

ايرلاين برگشت :اتوبوس

بار مجاز :30 كيلو

مدت اقامت :7 روز و 6 شب

قيمت از :تومان

تورهاي پيشنهادي

تور ترابزون

تور گرجستان

تور باتومي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۳۳ توسط:رامين گشت موضوع: