رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور آذربايجان

تور آذربايجان
لريك: لريك شهري طبيعي و زيبا در آذربايجان است كه دوستداران طبيعت و زيبايي را به خود جذب مي كند. اين شهر كه در منطقه آستارا و در شمال گردنه بي نظير حيران قرار دارد، انتخابي بي نظير براي طبيعت گردان و دوستداران زيبايي هاي طبيعي است.
تور اير آذربايجان
سفر هوايي به آذربايجان رايج ترين و راحت ترين راه براي سفر به اين كشور محسوب مي شود كه معمولا توسط ايرلاين هاي خارجي و داخلي سازماندهي مي شود. هواپيمايي بوتا آذربايجان در واقع بهترين ايرلاين خارجي براي مسير ايران - آذربايجان محسوب مي شود و مي توانيد بليط هواپيما خود را از فرودگاه امام خميني و دفتر بوتا تهيه كنيد. ماهان اير و ايران اير از بهترين ايرلاين هاي داخلي براي سفر به حساب مي آيند و قطعا زمان بيشتري براي سفر هوايي از تهران به آذربايجان خواهيد داشت. لازم به ذكر است كه پروازهاي مستقيم بين ايران و آذربايجان به ويژه از شهرهاي مختلف مانند تهران و تبريز به باكو انجام مي شود كه از جمله اين ايرلاين ها مي باشد. توجه داشته باشيد كه مدت زمان پرواز تهران به باكو يك ساعت و نيم است.
خطوط هوايي بوتا ايرويز: اين يك پرواز چارتر است.
هواپيمايي آذربايجان آزال آذربايجان: هواپيمايي آذربايجان روزانه از تهران به باكو فعاليت مي كند.
ايران اير: دو پرواز در هفته در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه
خطوط هوايي آتا: پروازهاي آتا به دليل چارتر بودن و نداشتن پروازهاي برنامه ريزي شده، برنامه مشخصي ندارند.
هواپيمايي ماهان: هواپيمايي ماهان هر هفته 2 پرواز مستقيم از تهران به باكو انجام مي دهد.
تور آذربايجان هوايي
تور آذربايجان
به دليل نزديكي آذربايجان به ايران، مسافران زيادي براي سفر به اين كشور از مسير زميني استفاده مي كنند. تور آذربايجان بسيار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما بايد سختي هايي مثل ساعت ها نشستن در اتوبوس و مسير طولاني و چيزهاي ديگر را در نظر بگيريد. در ضمن اگر بخواهيد سفري مجلل تري داشته باشيد و با هواپيما به اين كشور سفر كنيد، قيمت سفر شما گرانتر مي شود و البته به دليل نزديك بودن اين كشور به ايران، قيمت تورهاي اين كشور كشور كاهش نخواهد يافت. به طور كلي گران باشد
همچنين سفر زميني به باكو آذربايجان مقرون به صرفه تر از سفر با هواپيما يا حتي سفر با ماشين شخصي است. اگر قصد سفر با ماشين شخصي خود را داريد، هزينه هايي مانند بدنه، بيمه نامه در آذربايجان، جريمه هاي غير ضروري و گاز در اين كشور نيز به هزينه سفر به اين كشور اضافه مي شود.
تور آذربايجان
سفر ارزان و لحظه آخري به آذربايجان
يكي از بهترين گزينه ها براي سفرهاي اقتصادي و ارزان استفاده از تورهاي ارزان لحظه آخري آذربايجان است. در سال هاي اخير مسافران زيادي براي سفرهاي لحظه آخري و ارزان به آذربايجان مراجعه كرده اند و در صورت رزرو سهميه براي هر آژانسي، فرآيند رزرو اين گونه سفرها در مدت زمان مشخصي (دو روز قبل از بسته شدن سفر) انجام مي شود. تمام نشده است، بسياري از شركت هاي مسافرتي با كاهش شديد قيمت سعي در فروش اين سفرها دارند. مهم است كه از مزايا و معايب اين تورها به طور كامل مطلع شويد تا بتوانيد تور مورد نظر خود را با دقت خريداري كنيد.
يكي از مزيت هاي اصلي تور آذربايجان عدم تفاوت فني با تور آذربايجان و هزينه كم آن است و يكي از معايب تور لحظه آخري اين است كه ممكن است زمان كافي براي تور وجود داشته باشد. آماده و آماده كنيد يك سري برنامه ريزي مناسب براي كار و سفر شما وجود دارد. بنابراين تور آذربايجان 90 دقيقه اي مستلزم اين است كه چمدان خود را آماده داشته باشيد تا بتوانيد همانطور كه مي دانيد سفر كنيد در غير اين صورت پول و پرواز خود را از دست خواهيد داد.
سفر هوايي ارزان آذربايجان
با تور لحظه آخري تابستاني آژانس مسافرتي رامين گشت به آذربايجان اين امكان را داريد كه از خدمات و تخفيفات ويژه بهره مند شويد، مي توانيد براي خريد تور 90 دقيقه اي آذربايجان به صورت آنلاين رزرو كنيد، مي توانيد اين تور را رزرو كنيد. خريد آذربايجان ارزان با چند كليك; همچنين حتي اگر قصد خريد يك سفر ارزان به آذربايجان را در زمان خاصي داشته باشيد، براي زماني كه مي خواهيد سفر لحظه آخري وجود ندارد. در اين صورت پيشنهاد ما براي خريد پرواز + هتل در آذربايجان است، براي راهنمايي هاي لازم با متخصصين مجرب ما تماس بگيريد.
سفر توريستي آذربايجان
در تعيين هزينه سفر به آذربايجان عواملي مانند كيفيت هتل، ايرلاين (تابان، قشم، قطر و تركيش ايرلاينز ...)، كلاس پروازي و زمان پرواز شما و اينكه چند روز با او اقامت خواهيد كرد. تورهاي آذربايجان و ساير فعاليت ها (مانند ناهار يا گشت و گذار) در دسترس هستند. براي گذراندن وقت در هتل و صرفه جويي در هزينه، بهتر است يك پرواز صبح زود انجام دهيد و با پرواز شب يا بعد از ظهر برگرديد.
قيمت سفر اير آذربايجان
تورهاي آذربايجان در دسته تورهاي ارزان آذربايجان قرار مي گيرند و نرخ تورهاي آذربايجان بسته به هتلي كه به عنوان توريست انتخاب مي كنيد بالا و پايين مي رود! پرواز به آذربايجان خيلي گران نيست. اين به گردشگران اين امكان را مي دهد كه بخش بيشتري از بودجه سفر خود را بر عهده بگيرند و براي امكانات بيشتر هتل به آذربايجان سفر كنند
براي اطلاع از زمان برگزاري تور ارزان آذربايجان با قيمت مناسب مي توانيد مدام به صفحه رامين گشت سر بزنيد. در فصول بهار و تابستان كه بهترين زمان براي سفر به آذربايجان است، قيمت سفر به آذربايجان نيز افزايش مي يابد و در فصول كم گردشگري مانند زمستان به دليل كاهش تعداد گردشگران، قيمت ها افزايش مي يابد. سفر به آذربايجان در مقايسه با فصول ديگر بسيار كمتر است. شما مي توانيد تور آذربايجان را با قيمت مناسب برگزار كنيد.
تور ارزان هوايي آذربايجان
تور آذربايجان تهران و شهرستانها
در مورد پروازهاي آذربايجان نيز نقطه شروع تمامي تورهاي آن به صورت پيش فرض تهران است و براي علاقه مندان امكان تغيير مبدا به شهرهاي ديگر ايران نيز وجود دارد. براي مثال سفرهاي آذربايجان از تبريز، شيراز، اصفهان، رشت، كرمان، ساري، مشهد و ... در برخي از فصول گردشگري سال توسط آژانس ها با قيمت هاي مناسب برگزار مي شود.

منبع:تور آذربايجان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۲۴ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :