رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور هند

 

شهر جيپور، هند
جيپور كه به خاطر ساختمان هاي صورتي زيبايش به شهر صورتي معروف است، بزرگترين شهر در ايالت راجستان هند است. اين شهر يكي از 3 شهر مهم هندوستان است و مركز اصلي هنر و صنايع دستي محسوب مي شود. جيپور يكي از بزرگترين توليدكنندگان فرش دستباف در هند است و اگر قصد سفر به هند را داريد، نوامبر تا مي بهترين زمان براي سفر به اين شهر زيبا در هند است.
ليتو لا جيپور، هند
دهلي، هند
دهلي يكي از قديمي ترين سكونتگاه هاي جهان به شمار مي رود كه پايتخت رسمي و مركز تجاري اين كشور است. دهلي داراي جمعيتي متنوع و چندفرهنگي است و با ورود به اين شهر مي توانيد حيواناتي را در خيابان ها ببينيد كه حتي ترسي هم ندارند. زيرا اين موضوع در دهلي كاملا عادي است. به طور كلي دهلي شهري شلوغ و پر سر و صدا است و يكي از مواردي كه باعث محبوبيت اين شهر در بين گردشگران شده وجود چندين باغ و گياه است كه طبيعت زيبايي را خلق مي كند.
شهر آگرا، هند
آگرا شهري است در كرانه رودخانه يامونا در شمال ايالت اوتار پرادش هند، فقط 378 كيلومتري غرب لاكنو، 206 كيلومتري جنوب دهلي نو، 58 كيلومتري جنوب ماتورا و 125 كيلومتري شمال گواليور! اين شهر بيست و چهارمين شهر پرجمعيت هند است كه داراي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي متنوعي است و به همين منظور سالانه تعداد قابل توجهي از گردشگران و گردشگران را در اين شهر مشاهده مي كنيد.
برج آگرا، هند
بمبئي، هند
بمبئي يكي ديگر از مقاصد مسافرتي و گردشگري هند است، دومين شهر بزرگ پس از دهلي و هفتمين شهر پرجمعيت جهان طبق آمار سازمان ملل با 20 ميليون نفر جمعيت. ، از سال 2018. بمبئي در ساحل غربي هند در سواحل كونكان قرار دارد و همچنين داراي يك بندر طبيعي است. امروزه بمبئي به يك شهر توريستي محبوب در هند تبديل شده است و هر ساله تعداد زيادي گردشگر را به خود جذب مي كند.
سرويس گوا، هند
آخرين شهر توريستي هند در ليست ما گوا هند نام دارد كه با شخصيت زيبا و منحصر به فرد خود نام محبوبي را در بين گردشگران به دست آورده است. اين شهر از نظر مساحت كوچكترين شهر هندوستان و از نظر جمعيت چهارمين شهر كم جمعيت كشور است. اما از طرف ديگر؛ اين يكي از ثروتمندترين شهرهاي هند است. اين شهر با طبيعت زيبا و نوشيدني هاي لذيذ و غذاهاي دريايي لذيذ سفري دلپذير و رويايي را براي گردشگران و گردشگران رقم مي زند.
تور گوا هند
تور هوايي هند
خوب، تور هوايي هند به عنوان راحت ترين و راحت ترين راه براي رسيدن به مقصد محسوب مي شود و ماهيت تور هوايي در هند اين است كه شما مي توانيد خدماتي مانند بليط هواپيما و رزرو هتل را با كمك تور مسافرتي دريافت كنيد. تور هوايي در هند پروازهاي مستقيم مستقيم از تهران به بمبئي براي پرواز به هند وجود دارد. خطوط هوايي كه در حال حاضر به هند پرواز مي كنند شامل پروازهاي ايران اير به بمبئي و دهلي و همچنين ايرلاين هاي محبوبي مانند ماهان اير، خطوط هوايي عمان، خطوط هوايي امارات، كويت ايرويز، اير عربيا ايرلاينز، قطر ايرويز و تركيش ايرلاينز در طول هفته است.
سفر هوايي در هند
گفتني است تور هند توسط ايرلاين هاي مختلف و با كلاس هاي پروازي مختلف در طول سال برگزار مي شود و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط مسافران، ايرلاين هاي مختلف داخلي و خارجي پروازهايي به هند را در برنامه كاري خود ارائه مي دهند. براي پرواز به هند هم اكنون ايرلاين هاي زيادي در حال پرواز هستند و در نهايت با خريد بليط پرواز خود از آژانس رامين گشت و همچنين رزرو هتل خود مي توانيد به راحتي به هند سفر كنيد و از لحظه لحظه سفر خود لذت ببريد.
تور ارزان و لحظه آخري در اطراف هند
خوب اگر به دنبال سفري ارزان و لحظه آخري به هند هستيد، بهتر است بدانيد كه در برخي از ماه هاي سال مانند ۶ ماه اول سال، هند مورد بازديد گردشگران ايراني و خارجي قرار مي گيرد. انجام دهيد. حداقل آژانس هاي مسافرتي تور ارائه مي دهند. از يك سفر لحظه آخري به هند، تا يك سفر 90 دقيقه اي به هند با قيمت هاي مناسب و پايين، گاهي تا 50 درصد كمتر را انتخاب كنيد. البته به ياد داشته باشيد كه سفر ارزان لحظه آخري تاثيري در كيفيت سفر انتخابي شما ندارد! حال اين سوال پيش مي آيد كه چه زماني مي توانيم سفر لحظه آخري به هند را رزرو كنيم؟
تور ارزان هند
تورهاي 90 دقيقه اي هند يا تورهاي لحظه آخري هند را مي توان در تمام طول سال خريداري و رزرو كرد. اما در فصل تابستان گردشگري هند به دليل كاهش تعداد گردشگراني كه به اين كشور سفر مي كنند با تخفيف ها و پيشنهادات زيادي مواجه خواهند شد. البته ممكن است برخي از هتل هاي هند در فصلي كه گردشگران كمي به اين شهر سفر مي كنند، تمامي خدمات رفاهي و تفريحي را ارائه ندهند. بنابراين بهتر است سفر خود به هند را در فصل اوج گردشگري برنامه ريزي كنيد تا بتوانيد چندين بار از سفر لذت ببريد.
به ياد داشته باشيد كه از نظر قانوني، سفر لحظه آخري به هند در مقايسه با سفر معمولي به هند نبايد مشكلي ايجاد كند. بنابراين سفر به هند كه مدتي است گران شده است براي كساني است كه به يك سفر 90 دقيقه اي علاقه مند هستند و در نهايت به همان مقصد قبلي اما با قيمت ارزان تر سفر مي كنند. يك سفر شديد به هند يا يك سفر شديد به هند برنامه ريزي كنيد
قيمت تور هند
هزينه تورهاي هند
قيمت سفر هند به 2 پارامتر هتل، اقامت، بليط رفت و برگشت و قيمت سفر هند بر اساس بليط مسافرتي و هتل بستگي دارد و معمولا محدوده قيمت سفر هند در سال 1401 از 18980000 تومان تا 22000000 تومان مي باشد. يكي از پيشنهادات مجموعه رامين گشت، پيش خريد تور هند ارزان با بهترين و ارزان ترين قيمت و قيمت مناسب براي تور 4 روزه هند مي باشد. در واقع پيش از رزرو تور هند به اين معني است كه حداقل 2 تا 3 ماه قبل از تاريخ سفر، تور هند لوكس خود را رزرو و خريداري كنيد، در اين صورت قيمت تور هند 5 شب براي شما ارزانتر خواهد بود.
هزينه هاي سفر در هند
همچنين قابل توجه است كه از قبل از يك آژانس مسافرتي معتبر درباره قيمت تور ارزان و لوكس هند تحقيق كنيد. شركت هواپيمايي رامين گشت مجري مستقيم تور هند با كادري متخصص و مجرب، تور 8 شبه هند را با قيمتي مناسب و با خدمات ويژه متناسب با نياز گردشگران هندي ارائه مي دهد. ويزاي هند را هم بگيريد.
نكته مهمي كه در انتخاب هتل در هند بايد به آن توجه كنيد اين است كه هر چه هتل به مركز شهر به خصوص در مكان هايي مانند دهلي، آگرا، بمبئي و غيره نزديكتر باشد، قيمت آن بيشتر مي شود. بنابراين، اگر از آن دسته از مسافراني هستيد كه به دنبال رزرو يكي از هتل هاي مركز شهر در شهرهاي توريستي هند هستيد، اين را در نظر داشته باشيد.
قيمت تور هند
تور هند از تهران و شهرستانها
سفرهاي دريايي هند از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... اين يكي از سازمان‌دهي‌شده‌ترين تورها در سراسر ايران است و اگر در استان‌ها يا شهرهاي ديگر ايران زندگي مي‌كنيد، توصيه مي‌كنيم با كارشناسان رامين بازديد كنيد. آژانس. براي رزرو سفر مورد علاقه خود با ما تماس بگيريد.

 

منبع:تورهند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۳:۱۲ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :