رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور پوكت

سفر هوايي پوكت
خوب، تنها و البته راحت ترين راه براي سفر به پوكت، تور هوايي پوكت است. از اين گذشته، سفر به پوكت تايلند با زيبايي فوق العاده و شگفت انگيزي كه دارد، قطعا زماني جذابيت بيشتري خواهد داشت كه قيمت پروازها، هتل ها يا تورهاي پوكت با ساير سفرهاي خارجي مقايسه شود و ايراني ها بتوانند سفري خاطره انگيز را تجربه كنند. قيمت بليط تهران پوكت يا قيمت پيشنهادي بليط پوكت بسته به مستقيم يا غير مستقيم بودن آن به عوامل متعدد و اساسي بستگي دارد.
لازم به ذكر است كه هيچ پرواز مستقيمي از تهران به پوكت وجود ندارد. بنابراين هنگام رزرو تور پوكت، پرواز ماهان به بانكوك و سپس پرواز داخلي از بانكوك به پوكت انجام مي شود. خطوط هوايي ايران، قطر و امارات به بانكوك و پوكت پرواز دارند. البته خطوط هوايي قطر و امارات نيز در پايتخت خود توقف مي كنند و سپس مستقيماً به پوكت پرواز مي كنند. البته معمولا قيمت بليط پوكت براي پروازهاي قطر و امارات هزينه زيادي براي شما دارد و قيمت بليط هواپيماي پوكت براي خطوط هوايي قطر و امارات در ابتداي سال 1401 حدود 30 ميليون فردا تخمين زده مي شود.
تور هوايي پوكت
در آينده پروازهاي پوكت از شيراز، اصفهان و ساير شهرهاي ايران انجام نخواهد شد. بنابراين نقطه حركت تمامي پروازها از تهران است و پرواز تهران به بانكوك حدود 6 ساعت و 30 دقيقه و از بانكوك تا پوكت حدود يك ساعت و نيم طول مي كشد. البته بايد زمان انتظار در فرودگاه بانكوك را نيز در نظر بگيريد. به طور كلي ممكن است سفر شما از تهران به پوكت با پرواز ماهان 10 ساعت طول بكشد و اگر با خطوط هوايي تركيه يا قطر به پوكت برويد، مسير شما بين 11 تا 12 ساعت طول خواهد كشيد.
تورهاي ارزان و لحظه آخري پوكت
اگر مي خواهيد ارزان و ارزان به پوكت تايلند سفر كنيد، بايد به چند نكته توجه كنيد. ابتدا فصل هاي سفر را انتخاب كنيد كه گردشگران كمتري در راه اينجا هستند و آب و هواي پوكت نقش مهمي در اين امر ايفا مي كند. اين به اين دليل است كه روزهاي اوج گرما و رطوبت يا باران‌هاي موسمي استوايي فصل‌هاي گردشگري كم در پوكت هستند. همچنين تعداد افرادي كه به دنبال سفرهايي مانند تعطيلات سال نو يا نوروز هستند افزايش مي يابد و طبيعتاً قيمت سفر پوكت تايلند افزايش مي يابد.
پيشنهاد تور پوكت
قيمت بليط هواپيما، نوع هتل و زمان سفر تعيين كننده قيمت سفر به پوكت است. بنابراين براي خريد تور ارزان پوكت ابتدا زمان مناسبي را براي سفر انتخاب كنيد. همچنين بسته به روزهاي اوج سفر به پوكت، اواخر تابستان و اسفند را مي توان بهترين بازه زماني براي سفر به اين جزيره دانست. همچنين با مشاوره با كارشناسان رامين گشت مي توانيد يك هتل 4 ستاره مناسب و عالي رزرو كنيد و هزينه سفر خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد و كارشناسان ما با توجه به بودجه و سليقه شما بهترين تورهاي پوكت را برنامه ريزي خواهند كرد. انجام مي دهند
آخرين گزينه پيشنهادي رامين گشت، انتخاب تور لحظه آخري پوكت است كه در اصل همان تور ارزان پوكت است اما با شرايط خاص! زيرا به تور پوكت 90 دقيقه اي نيز معروف هستند، اما براي يافتن اين تور بايد قبل از زمان حركت كمي صبر كنيد. اگر آژانس چارتر به پوكت نتواند ظرفيت مسافر را پر كند، به مسافران خود پروازهاي ارزان قيمت را با پيشنهادات ويژه ارائه مي دهد. البته اين در صورتي است كه تمام موارد لازم مانند ويزاي تايلند آماده باشد. بنابراين به پيشنهادات ايرلاين ها توجه كنيد، اين فرصت را در روزهاي نزديك به پرواز و يا در فصل كم توريستي از دست ندهيد.
گشت و گذار در ارزان پوكت
قيمت سفر پوكت
هزينه تور پوكت بر اساس 2 پارامتر ايرلاين (ماهان، بانكوك اير، جت آسيا، آسين اير، آسيا آتلانتيك و ...) و هتل تعيين مي شود. در حال حاضر تنها شركت هواپيمايي ماهان از تهران به پوكت مسافربري مي كند و نرخ هتل هاي پوكت بر اساس دلار و يورو محاسبه مي شود. يكي از موارد مهم در مورد هزينه تور پوكت تعداد ثابت روزهاي و البته فصلي است كه به اين شهر سفر مي كنيد. به عنوان مثال، هزينه سفر به پوكت در فصول كم باران و كم باران كاهش مي يابد و زماني كه هوا خوب است يا در فستيوال هاي مهم در اين مقصد، قيمت آن افزايش مي يابد.
همچنين تعداد شهرهاي بازديد شده روي قيمت تاثيرگذار است. سفر به پوكت معمولاً گران است و با در نظر گرفتن همه اين عوامل، قيمت يك سفر پوكت در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد، شامل قيمت هاي متفاوتي مي شود.
قيمت سفر پوكت
تور پوكت از تهران و شهرستانها
براي پروازهاي پوكت به شهرهاي توريستي، مبدا اصلي تمامي سفرهاي آن تهران است و امكان تغيير مبدا به شهرهاي ديگر كشور نيز وجود دارد. تورهاي مسافرتي پوكت از شهرهاي بزرگ كشورمان مانند: تبريز، شيراز، اصفهان، مشهد، اهواز و ... در برخي فصول گردشگري توسط آژانس ها برگزار مي شود. براي رزرو تور پوكت مي توانيد با شماره هاي تماس آژانس هواپيمايي رامين گشت تماس بگيريد.
اطلاعات مهم تور پوكت
كد منطقه:
+66
تفاوت در مدت زمان:
+3:30
ويزا:
آن را دارد
واحد پول:
چيز
زبان رسمي:
تايلند
موارد اضطراري:
191
پليس:
1155
ايستگاه آتشنشاني:
199
دين:
بودايي
سفرهاي ديگر
بازديد ديگري
سفر نوروزي 1402 تايلند

منبع:تور پوكت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۳۵ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :