رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور امارات

سفر هوايي امارات
امردك كارا تورو
شايد بهترين و ايده آل ترين راه براي سفر به دبي، خريد بليط هواپيما امارات و پرواز از نزديك ترين فرودگاه بين المللي تهران به دبي، شارجه و ... باشد. يك پرواز دو ساعته اما حواستان باشد كه اين روش ارزان ترين راه براي سفر به دبي نيست! يك گزينه ارزان‌تر و مطمئناً چالش‌برانگيز تر، عبور از آب‌هاي آبي خليج فارس در سفر دريايي دبي است. تورهاي دريايي امارات ممكن است بيش از 6 ساعت طول بكشد، اما هزينه كمتري دارند و قوانين چمدان سبك تري دارند.
تورهاي زميني امارات
براي تجربه سفر دريايي امارات، ابتدا بايد به بندر لنگ يا بندرعباس سفر كنيد و از آنجا با قايق به بندر جميرا در شهر دبي از ميان آب هاي نيلگون خليج فارس برويد. علاوه بر اين، كشتي هاي كروز به مقصد امارات هر روز صبح از بندر لانگ حركت مي كنند و پس از 6 تا 7 ساعت، به بندر جميرا در دبي، امارات مي رسند. در واقع هزينه سفر زميني امارات نسبت به سفر هوايي امارات ارزان تر است اما طولاني و خسته كننده است. در نهايت تور كشور امارات براي مسافراني كه براي خريد به اين كشور مي روند بهتر است!
تورهاي ارزان و لحظه آخري امارات
راه هاي مختلفي براي كاهش هزينه سفر در سفر امارات براي مسافران و علاقه مندان وجود دارد. سوال اول انتخاب زمان مناسب براي سفر و اينكه آيا مي توانيد با گرما و رطوبت شديد اين كشور كنار بياييد؟ تابستان گران ترين فصل مالي است. زيرا قيمت پروازها و هتل ها بسيار پايين آمده و شركت هاي هواپيمايي به شما پيشنهادات عالي مي دهند.
تور ارزان امارات متحده عربي
همچنين بهتر است سفرهايي را با سفرهاي كمتر انتخاب كنيد زيرا در اين صورت هزينه كمتري براي هتل و اقامت خواهيد داشت. البته انتخاب هتل يكي ديگر از عوامل موثر در هزينه سفر شماست و سعي كنيد در سفر به اين كشور زيبا و مجلل از تجمل گرايي دوري كنيد و با انتخاب هتل هاي ارزان و ميان رده اقامت خود را در امارات هزينه سفر كنيد. نسبتا ارزان است در نهايت براي خريد سفر ارزان به امارات مي توانيد با كارشناسان مجموعه گوشت رامن تماس بگيريد، شرايط و تاريخ سفر خود را اعلام كنيد، زمان و قيمت سفر ارزان به امارات را اعلام كنيد. اطلاعات مربوط به قيمت هاي واقعي و صحيح و ارزان ترين قيمت ها در آن كشور ارائه خواهد شد. سفر امارات را با ما تجربه كنيد.
سپس به شما مژده مي دهيم كه در حال خريد يك سفر لحظه آخري در امارات هستيد، گزينه ارزاني را آماده كرده ايد. خوب اگر تصميم داريد با كمترين قيمت و بهترين كيفيت به امارات سفر كنيد، پيشنهاد رامين گشت براي رزرو تور لحظه آخري امارات است! براي خريد اين تورهاي لحظه آخري به امارات متحده عربي يا هر مقصد ديگري، بايد هميشه به روز باشيد. براي اطلاع از جديدترين تورهاي لحظه آخري رامين گشت، اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد تور لحظه آخري امارات، تعطيلات رامين گشت را با قيمت مناسب و خاطره انگيز تجربه كنيد.
سفر ارزان در امارات
براي خريد تور امارات رزرو آنلاين براي شما مهيا شده است و تنها با چند كليك مي توانيد تور ارزان امارات را خريداري كنيد; علاوه بر اين، اين احتمال وجود دارد كه بخواهيد يك تور ارزان امارات را براي يك دوره خاص خريداري كنيد، اما براي زمان مورد نظر شما تور لحظه آخري در دسترس نيست. پس پيشنهاد ما خريد پرواز + هتل امارات است. براي ارائه راهنمايي هاي لازم بايد با كارشناسان مجرب ما تماس بگيريد.
قيمت سفر امارات
هزينه سفر امارات به 3 ايرلاين، هتلي كه در آن اقامت مي كنيد و نرخ روزانه درهم بستگي دارد. عموما 2 ايرلاين ماهان و ايران اير پروازهاي بيشتري به دبي دارند. همچنين قيمت هتل ها در امارات به درهم محاسبه مي شود و توجه داشته باشيد كه هر چه هتل شما به شهر نزديكتر باشد هزينه اقامت خود را بيشتر خواهيد كرد و هر چه هتل شما از شهر دورتر باشد، هزينه كمتري خواهيد داشت. هزينه اقامت خود را پرداخت كنيد . نكته مهم در اينجا قانون جديدي است كه در آمريكا به نام پرداخت ماليات هتل توسط گردشگران معرفي شده است، طبق اين قانون گردشگران خارجي كه به آمريكا سفر مي كنند بايد ماليات هتل را بپردازند.
نرخ ماليات هتل در امارات به شرح زير است:
هتل هاي 3 ستاره: هر شب 10 درهم
هتل 4 ستاره: شبي 15 درهم
هتل 5 ستاره: شبي 20 درهم
نكته: براي مثال اگر 6 شب در يكي از اتاق هاي هتل 4 ستاره دبي اقامت داشته باشيد، بايد مبلغي معادل 90 درهم بابت ماليات اقامت پرداخت كنيد!
تورپريس امارات
پروازهاي امارات از تهران و شهرستانها
بايد بدانيد كه پرواز مستقيم به امارات فقط در تهران امكان پذير است و تنها مسافران داراي اقامت امارات يا ويزاي امارات مي توانند به اين مكان سفر كنند اما به طور كلي پروازهاي امارات به شرح زير است:
تور دبي از تهران با پروازهاي روزانه و ايراني ايران اير، ماهان، فلاي دبي، امارات و اير عربيا
مسير شيراز - دبي: سه روز در هفته با پروازهاي ايران اير، ماهان و امارات
سفر از اصفهان به دبي: دو روز در هفته با ايران اير و گريت ايرلاين
پروازهاي دبي از مشهد: 2 روز در هفته با پروازهاي ماهان و ايران اير
سفر دبي به اهواز: سه روز در هفته با پرواز ايران اير
با پروازهاي روزانه كيش اير از كيش به دبي سفر كنيد

منبع:تور امارات


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۰۰ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :