رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تفليس باتومي

از تفليس باتومي ديدن كنيد
از آنجايي كه گرجستان به ايران نزديك است، شما مسافران عزيز مي توانيد با تور مشترك گرجستان به صورت زميني سفر كنيد. اگر در مسير طولاني مشكلي نداريد، مي توانيد از دو طريق زميني به شهرهاي توريستي باتومي و تفليس برويد. راه اول با ماشين شخصي شما و راه دوم با اتوبوس است. بنابراين براي اينكه بتوانيد با خودروي شخصي خود از مرز عبور كنيد بايد قبل از سفر چندين سند تهيه كنيد. براي رفتن به گرجستان از طريق زميني و خودروي شخصي بايد به بيله سوار رفته و پس از عبور از مرز به سمت تستل خيدي (پل سرخ) برويد.
تور زميني باتومي در تفليس
تورهاي زميني در گرجستان با اتوبوس هاي متنوع و خوب برگزار مي شود اتوبوس ها معمولا از تهران و تبريز به سمت گرجستان حركت مي كنند و توجه داشته باشيد كه در اين سفر از تهران به گرجستان حدود 20 ساعت سفر خواهيد داشت. اگر به دليل طولاني بودن مسير، حد وسط خوبي نداريد، توصيه رامين گش اين است كه پرواز گرجستان را انتخاب كنيد و سفر باتومي تفليس با هواپيما بسيار كوتاهتر و البته كمي هم هزينه بر شما خواهد بود. .
تور ارزان و آخرين تور تفليس باتومي
قيمت تور تفليس باتومي و هر تور ديگري به عوامل مختلفي بستگي دارد. به عنوان مثال، مدت اقامت شما در آن كشور يا كيفيت و درجه هتلي كه در آن اقامت داريد و حتي نوع پرواز و ايرلايني كه انتخاب مي كنيد، بر قيمت تور انتخابي شما تاثير مي گذارد. وقتي صحبت از سفر به تفليس باتومي گرجستان به ميان مي آيد، يكي از عوامل مهمي كه نقش مهمي در كاهش بازديد شما ايفا مي كند، فصل سفر شما است. معمولا در فصل زمستان قيمت سفر به تفليس باتومي كاهش قابل توجهي دارد، اما بايد بدانيد كه هواي گرجستان در زمستان كمي سرد مي شود.
تور ارزان تفليس باتومي
مهم ترين و مهم ترين عامل بعدي براي ارزان شدن سفر تفليس باتومي، روز سفر شماست. تور كمبو باتومي تفليس معمولا به مدت سه شب، چهار شب يا هفت شب ارائه مي شود. سفرهاي غير تعطيل معمولاً بسيار ارزان هستند. چرا كه بسياري از مسافران برنامه ريزي سفر خود را براي نياز به وقت آزاد انتخاب مي كنند و معمولاً سفرهاي پنجشنبه و جمعه قيمت بالاتري دارند.
در ادامه اگر هزينه كم براي شما در اولويت است، بهتر است تور تفليس باتومي خود را در پروازهاي يك طرفه از جمعه، شنبه يا يكشنبه با تور 3 يا 4 شب و معمولا بعد از تاريخ هاي طولاني تر انتخاب كنيد. تعطيلات رسمي و روزهاي خاص نيز زمان مناسبي براي يافتن بهترين و ارزان ترين قيمت تور تفليس باتومي است. به طور كلي براي خريد تور ارزان تفليس باتومي علاوه بر تغيير زمان سفر در فصل زمستان، مي توانيد با جستجو در سايت رامن گوش هتل هاي مقرون به صرفه تري را بيابيد. همچنين با انتخاب يك ايرلاين اقتصادي تر، پرواز ارزان تري را تجربه كنيد، روز سفر خود را به درستي انتخاب كنيد و در نهايت مدت زمان اقامت خود را كاهش دهيد و برنامه جامع تري براي سفر خود تنظيم كنيد.
تور ارزان باتومي تفليس
خوب بهترين گزينه براي يك سفر اقتصادي و ارزان استفاده از تور ارزان تفليس باتومي در لحظه آخر است. بسياري از آژانس ها و آژانس هاي مسافرتي كه تورهاي داخلي و خارجي را برگزار مي كنند، به دليل كمبود صندلي در هواپيما و يا نبود اتاق رايگان در هتل هاي خود تصميم مي گيرند در آخرين لحظه سفر تفليس به باتومي را با قيمت بسيار پايين لغو كنند. آنها مي توانند ظرفيت خالي را پر كنند.
خب، تورهاي لحظه آخري تفليس باتومي شامل بليط هواپيما با تخفيف يا بسته كامل سفر مي شود. در هر صورت شما با اين تور 90 دقيقه اي تفليس باتومي برنده هستيد زيرا توانسته ايد آن را با قيمت بسيار پايين و گاهي تا 70 درصد كمتر از قيمت اوليه تور خريداري كنيد و از تمام آن بهره مند شويد. امكانات و خدمات. . سپس به شما مژده مي دهيم كه با خريد تور لحظه آخري تفليس باتومي گزينه ارزاني را انتخاب كرده ايد. خوب توصيه رامين كشت اين است كه اگر تصميم داريد با كمترين قيمت و بهترين كيفيت به تفليس سفر كنيد حتما رزرو كنيد. سفر لحظه آخري به تفليس! براي خريد اين تورهاي لحظه آخري در تفليس، باتومي يا هر مقصد ديگري، بايد هميشه به روز باشيد. براي اطلاع از جديدترين تورهاي لحظه آخري رامين كشت اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد تور لحظه آخري در اين مسيرها از تعطيلاتي مقرون به صرفه و خاطره انگيز لذت ببريد.
تور ارزان تفليس باتومي
هزينه سفر تفليس باتومي
بسته به نوع تور انتخابي و همچنين نوع پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد، قيمت تور تركيبي گرجستان نيز افزايش يا كاهش مي يابد و به همين دليل افراد مي توانند قيمت هاي بسيار متفاوتي را از آژانس هاي مسافرتي مختلف دريافت كنند. اخذ شده؛ اما قطعا مي توانيد بهترين و مقرون به صرفه ترين تور تركيبي گرجستان را در آژانس رامين گشت پيدا كنيد. چرا كه اين آژانس مجرب و خوش نام سعي كرده است با ارائه هتل ها و به طور كلي تورهاي مختلف و ارائه يك سفر با كيفيت و خاطره انگيز به مسافران تفليس، امكانات سفر را براي تمامي افراد با هر سطح درآمد و سليقه اي در بر گيرد. باتومي، پس بدون معطلي همين حالا با كارشناسان حرفه اي ما تماس بگيريد و تور مناسب خود را خريداري كنيد.
قيمت سفر تفليس باتومي
زماني كه قيمت سفر به تفليس باتومي را تعيين مي كنيد عواملي مانند: خطوط هوايي (داخلي - خارجي)، كلاس پرواز، زمان پرواز، تعداد روزهاي اقامت، مدت زمان سفر به تفليس باتومي، محل اقامت تفليس (نوع هتل شما در باتومي - تفليس)، خدمات تكميلي تور تفليس باتومي (راهنما و راهنماي تور، غذا، سيم كارت، گشت شهري و ...)، حمل و نقل در شهر، ترانسفر به فرودگاه، گشت و گذار و بليط (مثل موزه ها و غيره) موثر است. در ضمن براي استفاده از ساعات اقامت در هتل و صرفه جويي در قيمت ها، بهتر است با پرواز صبح رفته و با پرواز عصر يا بعدازظهر برگرديد.
براي سفرهاي گران قيمت زير مي توانيد مرتب به رامين گشت سر بزنيد تا بدانيد چه زماني سفر ارزان تفليس باتومي با قيمت مناسب داريد. در فصل بهار و تابستان كه بهترين زمان براي سفر به تفليس - باتومي است، قيمت سفر تركيبي به گرجستان نيز افزايش مي يابد و در دوره هاي كم گردشگري مانند زمستان به دليل كاهش تعداد مسافران، قيمت اين گونه سفرها بسيار كمتر از فصول ديگر است، امكان پذير است و مي توانيد براي سفري مقرون به صرفه آماده شويد.
قيمت تور تفليس باتومي
تور تفليس باتومي از تهران و شهرستان
در خصوص پروازهاي تفليس – باتومي، تمامي تورها از تهران حركت مي كنند و امكان تغيير مبدا به شهرهاي ديگر ايران نيز براي علاقه مندان موجود است. مثلاً تبريز، شيراز، يسپيهان، رشت، كرمان، ساري، مشاط و .... تور تفليس در برخي از توريستي ترين فصول سال توسط آژانس ها با قيمت هاي مناسب برگزار مي شود.

 

منبع:تورتفليس باتومي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۳۱ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :