رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور مارماريس

سفر لحظه آخري به مارماريس
دومين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه سفرهاي لحظه آخري به مارماريس ارزان نيستند. در روزهاي شلوغي مانند نوروز و تابستان، سفرهاي لحظه آخري تقريباً ارزان نيستند! براي اين جلسات بايد از چند روز قبل نوبت خود را رزرو كنيد. بنابراين، اگر مشكل مالي داريد، حتما برنامه سفر خود را براي زمان هاي آرام تر ذخيره كنيد و در آخرين لحظه تور مارماريس را با تخفيف 20 تا 50 درصد رزرو كنيد.
قيمت سفر مارماريس
قيمت سفر به مارماريس مانند تمام سفرهاي توريستي تحت تاثير قيمت بليط هواپيما و هتل هاي مسير شماست. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت سفر به مارماريس، انتخاب آژانس مسافرتي است كه تورهاي مارماريس را ارائه مي دهد. به عنوان مثال، ممكن است در يك روز معين، دو تور به مارماريس، كه ممكن است بليط پرواز و هتل يكساني داشته باشند، قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. البته اين عامل نمي تواند تاثير بسزايي در قيمت تور داشته باشد و تفاوت قيمت ايجاد شده اندك است.
تور مارماريس
اما يكي ديگر از عواملي كه در قيمت نهايي اين مسير موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي مكان‌هاي گردشگري در تاريخ‌هاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن بازه زماني بيشتر از روزهاي ديگر است كه به آن «فصل بالا» مي‌گويند. از طرفي در ايام خاصي از سال تقاضاي زيادي براي سفر به مقصد وجود ندارد و تعداد گردشگران كمترين ميزان را دارد كه به آن «فصل آرام» مي گويند; بنابراين شهر مارماريس نيز از اين قاعده مستثني نيست!!
اگر مي خواهيد در خارج از فصل سفر كنيد، زماني كه تقاضا براي سفر به مارماريس كاهش مي يابد، مي توانيد هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در فصولي كه تقاضا براي سفر به اين شهر زياد است مي رويد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين، زماني از سال كه قصد خريد سفر به مارماريس را داريد، بر قيمت نهايي آن سفر تأثير خواهد گذاشت.
قيمت تور مارماريس
تور مارماريس از تهران و شهرستانها
تورهاي مرمريت از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... از پرطرفدارترين تورهاي برگزار شده در سراسر ايران هستند. اگر در هر استان يا شهر ديگري از ايران زندگي مي كنيد، پيشنهاد مي كنم با يك متخصص رامن ملاقات كنيد. مديريت تماس بگيريد تا خودتان سفر مورد علاقه خود را رزرو كنيد.
اطلاعات مهم در مورد سفر به مارماريس
كد منطقه:
+ ۹۰
تفاوت زماني
-1:30
ويزا:
آنها ندارند
ماري:
لير
زبان رسمي:
بوقلمون
اضطراري:
112
پوليس:
5274503
ايستگاه آتشنشاني:
110
دين:
شيعه

 

منبع:تور مارماريس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۷:۰۸ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :