رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي .

رامين گشت | مجري مستقيم تورهاي داخلي و خارجي

تور آلانيا

تور زميني آلانيا
سفر ارزان و لحظه آخري به آلانيا
يك سفر ارزان آلانيا مي تواند يك سفر بد يا يك سفر خوب و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگي به انتظار شما از بازديدتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره قيمت هاي مناسبي براي گردشگري آلانيا دارند، اما بدون شك مسافران آلانيا به دنبال لوكس و خدمات، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و خدمات بي پايان غذا و نوشيدني در هتل هاي يوآل هستند. همچنين زمان سفر آلانيا تنها يك هفته است، بنابراين كيفيت غذا و امكانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسيار مهمي است، پس توصيه رامين گشت به شما اين است كه در سفر آلانيا كمتر هزينه كنيد!
تورهاي آلانيا
گزينه بعدي براي سفر ارزان به اين مقصد، خريد تور لحظه آخري آلانيا است. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا شرايطي براي سفر با تور لحظه آخري آلانيا داريد؟ زيرا زماني كه هواپيما تا آخرين لحظه پر نيست، بايد با كمترين قيمت ممكن فروخته شود تا ظرفيت آن تكميل شود، بنابراين هزينه سفر به آلانيا بسيار مناسب مي شود و شما مي توانيد تجربه سفر ارزان به آلانيا را داشته باشيد، فقط مشكل اين است كه شما بايد فورا براي سفر به آلانيا تركيه آماده شويد.
نكته بعدي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه همه سفرهاي لحظه آخري به آلانيا ارزان نيستند. در روزهاي شلوغي مانند نوروز و تابستان، به سختي سفرهاي لحظه آخري ارزان وجود دارد! براي اين دوره ها بايد سفر خود را از چند روز قبل رزرو كنيد. بنابراين، اگر محدوديت هاي مالي داريد، حتما سفر خود را در زمان هاي آرام تر برنامه ريزي كنيد و تور لحظه آخري آلانيا را با 20 تا 50 درصد تخفيف رزرو كنيد.
تور ارزان آلانيا
بهترين زمان براي خريد تور لحظه آخري آلانيا
اگر مي خواهيد تور لحظه آخري و ارزان آلانيا را با بيشترين تخفيف خريداري كنيد; رامين گشت توصيه مي كند در ساعات زير سفر كنيد:
فصل پاييز
زمستان تعطيلات سال نو و سال نو را استثنا نمي كند
بعد از تعطيلات نوروز
ممكن است
قيمت تور آلانيا
قيمت تور آلانيا مانند تمامي تورهاي توريستي تحت تاثير قيمت بليط هواپيما و اقامت هتل در برنامه سفر شما قرار مي گيرد. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تور آلانيا، انتخاب آژانس هاي مسافرتي است كه تور آلانيا را ارائه مي دهند. به عنوان مثال، ممكن است دو تور آلانيا در يك روز معين كه ممكن است بليط پرواز و هتل يكساني داشته باشند، قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. البته اين عامل نمي تواند تاثير بسزايي در قيمت سفر به اين مقصد داشته باشد و تفاوت قيمت ايجاد شده اندك است.
قيمت سفر آلانيا
اما يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت نهايي تورهاي آلانيا تركيه، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي، مقاصد گردشگري در روزهاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن بازه زماني بيشتر از ساير روزهاي سال است كه اصطلاحاً به آن «فصل پربار» مي گويند. با اين حال، در ايام خاصي از سال تقاضاي زيادي براي سفر به اين مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران به حداقل مي رسد كه به «فصل كم» معروف است. بنابراين شهر آلانيا تركيه نيز از اين قاعده مستثني نيست!!
اگر مي خواهيد سفري را در فصل كم كه تقاضا براي سفر به آلانيا كمتر است انتخاب كنيد، مي توانيد هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در زماني از سال كه تقاضا زياد است به اين شهر سفر كنيد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين اينكه در چه فصلي از سال قصد خريد تور آلانيا را داريد در قيمت نهايي اين تور بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
قيمت سفر آلانيا
تور آلانيا از تهران و شهرستان
تورهاي آلانيا از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و ... از رايج ترين تورهايي هستند كه در سراسر ايران انجام مي شود و اگر در استان ها و شهرهاي ديگر ايران زندگي مي كنيد توصيه مي كنيم با كارشناسان آژانس رامين بازديد كنيد. با ما تماس بگيريد و تور مورد نظر را رزرو كنيد.
اطلاعات مهم براي بازديد از آلانيا
كد منطقه:
+
تغيير زمان :
-1:30
I-Visa:
ناوي
پول:
لير
زبان رسمي:
در خشم سومرد
مهم:
112
'پليس:
5274503
ايستگاه آتشنشاني:
110
دين:
شيعه

منبع:تور آلانيا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۳۴ توسط:رامين گشت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :